ISABEL VILA PRAT (SANTPEDOR, 1959). ACUARELA ENMARCADA MADERA Y CRISTAL 10 X 10 X 2.

Accetta offerte

Pagamento tc Accetta il Pagamento tc

Condizioni del lotto: Buono (pochissimi segni di utilizzo)

ISABEL VILA PRAT (SANTPEDOR, 1959). GRUP 13 DE MANRESA. ACUARELA ENMARCADA MADERA Y CRISTAL 10 X 10 X 2. FIRMADA. VER FOTOS.

Ingresa en el "Cercle Artístic de Manresa" en el año 1992 y participa en diferentes muestras colectivas así cómo ferias internacionales y exposiciones individuales.

A partir de 1994, su obra especializada en la técnica de la acuarela, ha obtenido consecutivamente diversos premios, medallas y menciones en diferentes cartámenes convocados en Catalunya y la Comunitat Valenciana.

Cabe destacar:

- Finalista I Biennal Internacional d'Aquarel·la de Monistrol de Montserrat, 1994.

- Primer premio Caixa de Vinarós, 1996.

- Mención honorífica en la LXXXV exposición anual de l'Agrupació d'Aquarel·listes de Catalunya, 1996.

- Premio Caixa de Vinarós, 1997.

- Finalista en el Primer Premio Ceferino Olivé de Reus, 1997.

- Medalla de plata en la LXXXVI exposición anual de l'Agrupació d'Aquarel·listes de Catalunya, 1997.

- ......

Su obra está presente en diferentes colecciones públicas y privadas en Girona, Barcelona, Tarragona, Castellón, Francia ...

ISABEL VILA PRAT

Exposicions individuals i col·lectives: Catalunya vista pels aquarel·listes, 130è aniversari de l’Agrupació d’Aquarel·listes de Catalunya junt amb la Generalitat de Catalunya al Palau Marc. Acuarelistas de Cataluña en el Museo Bolivariano de Arte Contemporáneo en Santa Marta(Colombia) itinerant a Cartagena de Indias i Santa Fe de Bogotà. Seleccionada al XVII Certamen de acuarela Premio Gaudí (Córdoba.

Mostra europea Dell’Acquerello (Museo «Parisi-Valle») Maccagno. Exposició col-lectiva a la I nit de la pintura a Montblanc a l’entorn de Martínez Lozano (Montblanc). Exposició al 1er Premi de pintura Muralla de Montblanc (Montblanc) Exposició al 2on Premi de pintura Muralla de Montblanc (Montblanc)

Premis: Medalla de plata a la LXXXVI exposició anual col·lectiva de l’Agrupació d’Aquarel·listes de Catalunya, Caja Madrid (Barcelona).

2001: 1er premi al LXXI exposició concurs d’artistes manresans (Manresa). 2008: 1r premi de dibuix al XVIIIè Premi de Dibuix i

Gravat Joan Vilanova (Manresa). 3r. premi Concurs de Pintura Ràpida (Manresa).

ISABEL VILA PRAT. Aquarel·lista des dels inicis. Ha sabut aprofitar les lliçons d’alguns mestres que han passat pel Cercle Artístic de Manresa, sobretot les de Martínez Lozano. Ha desenvolupat un sistema personal entre l’aquarel·la i el collage, que destaca i sobresurt per la seva originalitat.

Durant els primers anys del Grup 13, l’Isabel va fer una revifalla interessant; va ser molt guardonada en concursos; i va fer una bona colla d’exposicions individuals.

Una dona al Grup 13 quedava bé. “L’excepció confirma la regla”. En aquells anys poques dones es feien notar en el ram dels pinzells (Josep M. Massegú Bruguera).

NO SE EFECTUARÁN DESCUENTOS PARA ENVÍOS COMBINADOS CON ESTE ARTÍCULO.

Gastos de manipulación: 3,00 euros. Gastos de envío: 7,00 euros. Consultar envíos a Baleares y Canarias.

avatar olimp_es
Da 19/10/2012
Spagna (Barcelona)
Venditore registrato come privato.

Vedi più lotti di Isabel Vila Prat

Vedi più lotti di Acuarela Enmarcada Madera